1 |
Богуславська
Світлана
Миколаївна
|
Формування засад екологічної культури учнів засобами дидактичної гри |
Технологія особистісно орієнтованого навчання;
Технологія групової навчальної діяльності;
Проектні технології;
Ігрові технології;
Технологія розвивального навчання
|
Методи групової навчальної діяльності:
"Спільний проект";
"Пошук інформації"
Методи колективно-групового навчання:
"Мікрофон"; "Мозковий штурм"; "Незакінченні речення"
|
Розробляє та впроваджує дидактичні, ділові, екологічні ігри, проекти дизайну квітників, екологічні фізкультхвилинки
|
2 |
Гавриленко Ганна Вікторівна |
Впровадження і апробація інноваційних технологій екологічної освіти та виховання на заняттях гуртків |
Технологія особистісно орієнтованого навчання;
Технології екологічної освіти;
Технологія групової навчальної діяльності;
Мультимедійні технології;
Технологія навчання як дослідження;
Технологія розвивального навчання
|
Методи групової навчальної діяльності:
"Коло ідей", "Пошук інформації", "Синтез думок", "Акваріум"
Методи колективно-групового навчання:
"Мікрофон", "Мозковий штурм", "Навчаючись - вчуся"
Методи опрацювання дискусійних питань:
Метод "Прес", "Займи позицію", "Дискусія"
|
Застосовує авторську екологічну казку на різних етапах занять; мультимедійні презентації занять; заняття-тренінги
|
3 |
Шукалюкова
Людмила
Валентинівна
|
Впровадження інновацій - засіб активізації пізнавальної діяльності та підвищення інтересу учнів до навчально-виховного процесу в гуртках |
Технологія групової навчальної діяльності;
Проектні технології;
Технологія створення ситуації успіху;
Технологія особистісно орієнтованого навчання;
Мультимедійні технології
|
Методи проблемного навчання:
"Дерево рішень", "Метод Прес"
Методичні прийоми створення ситуації успіху:
"Анонсування", "Сходи", "Зараження"
Методи групової навчальної діяльності:
"Спільний проект", "Коло знань", "Пошук інформації"
|
Розробляє та проваджує нетрадиційні форми проведення занять гуртків (заняття-подорожі, заняття аукціони, заняття-марафони); творчі завдання; ділові ігри; проекти квітників, флораріумів |
4 |
Ірза
Надія
Миколаївна
|
Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних форм та методів роботи |
Технологія створення ситуації успіху;
Технологія розвивального навчання
Технологія формування творчої особистості;
Технологія особистісно орієнтованого навчання;
|
Методичні прийоми створення ситуації успіху:
"Анонсування", "Сходи", "Навмисна помилка"
Методи групової навчальної діяльності:
"Пошук інформації"
Методи колективно-групового навчання:
"Мікрофон", "Мозковий штурм"
|
Використовує різні техніки при роботі з природним матеріалом; творчі завдання |