Субота, 20.04.2024, 02:53
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Гурток "Юні охоронці природи" | Реєстрація | Вхід
Пошук
Вхід на сайт
Меню сайту
Категорії розділу
Анонси заходів [97]
Акції [14]
Виховні масові заходи [59]
Конкурси [94]
Методична робота [9]
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наші координати
Адреса: мікрорайон 1, м. Лозова, Харківська обл., 64604

Телефон: 2-39-28
Режим роботи СЮН
Пн - Пт: 8.00 - 17.00
Сб: 9.30 - 16.00
Обідня перерва: 12.00 - 12.30
Вихідний - неділя
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України

Департамент науки і освіти Харівської обласної державної адміністрації

Відділ освіти Лозівської міської ради

Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
"ПедПРЕСА" інформує
Наші акції
Підсумки природоохоронної акції "Ялинка"

Підсумки акції "Листя в землю"

Підсумки проведення природоохоронної акції "Первоцвіт"

Підсумки природоохоронної акції "Синиця"

Підсумки природоохоронної акції "Ялинка"

Система Orphus
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Комунальний заклад
 "Лозівська станція 
юних натуралістів"
Лозівської міської ради
Харківської області

Керівники гуртка - Баранова Світлана Миколаївна, Богуславська Світлана Миколаївна

Мета програми гуртка - формування в учнів інтересу до поглибленого вивчення природи рідного краю, до науково-дослідної та експериментальної роботи, розуміння взаємозвязку природних явищ, які закладають основу відповідального та дієвого ставлення до навколишнього природного середовища. 

Завдання:

  • сприяти систематичному вивченню питань охорони природи;
  • надати знання з основ раціонального природокористування;
  • сформувати практичні вміння та навички раціонального природокористування;
  • розвивати здатність адекватно оцінювати стан навколишнього середовища та приймати правильні рішення щодо його поліпшення, передбачати можливі наслідки своїх дій, не допускати негативного впливу на довкілля в усіх сферах діяльності;
  • розвинути творчі здібності учнів;
  • залучити вихованців до практичних природоохоронних дій

Прогнозований результат:

Вихованці мають знати і розуміти:

  • правила поведінки в природі, правила безпеки життєдіяльності, санітарії і гігієни під час проведення робіт в лабораторії, на навчально-дослідній земельній ділянці, під час проведення походів, екскурсій;
  • Закони України про охорону довкілля;
  • рослинний і тваринний світ своєї місцевості;
  • рослини-символи України;
  • представників рослин і тварин рідного краю, що занесені до Червоної книги України та регіональних Червоних списків;
  • підходи щодо раціонального використання лісів, захист їх від шкідників, хвороб, пожеж, необхідність своєчасного відновлення лісів;
  • принципи раціонального використання земельних ресурсів і надр;
  • стан найбільших річок України, основні джерела забруднення природних вод, актуальність ресурсозберігаючого водокористування;
  • вплив забруднення повітря на стан рослинного і тваринного світу, на стан здоров'я людини;
  • правила роботи з навчальною та науковою літературою

Вихованці мають вміти і застосовувати:

  • дотримуватись правил поведінки в природі, правил безпеки життєдіяльності, санітарії і гігієни під час проведення робіт в лабораторії, на навчально-дослідній земельній ділянці, під час проведення походів, екскурсій;
  • визначати і складати списки представників рослинного і тваринного світу своєї місцевості;
  • проводити моніторингові дослідження стану природних вод, грунтів, повітря;
  • давати рекомендації щодо покращення якості повітря, грунтів, водних об'єктів свого регіону;
  • оформляти результати дослідницької роботи у вигляді щоденників, рефератів, гербаріїв, натуральних експонатів, дослідницьких та експериментальних робіт;

Вихованці мають набути досвід:

  • проведення моніторингових досліджень стану довкілля (природних вод, грунтів, повітря, біологічного різноманіття);
  • аналізувати і порівнювати чинники, що досліджуються;
  • проведення фенологічних спостережень в природі;
  • проведення просвітницької природозберігаючої діяльності;
  • дослідження та визначення рослин та тварин - індикаторів стану грунтів, повітря, водойм;
  • збирання матеріалів про промислові та сільськогосподарські об'єкти, які забруднюють навколишнє середовище, з'ясування причин забруднення;
  • самостійного опрацювання літературних джерел;
  • участі в екологічних та природоохронних конкурсах;
  • участі в практичній екологоспрямованій та природоохоронній діяльності;
  • здоров'язбережувальної діяльності
 
      
                     
   
Хостинг від uCozCopyright MyCorp © 2024