Четвер, 21.06.2018, 11:08
"Вивчаємо природу, щоб зберегти"
Візитка
Категорії розділу
Анонси заходів [117]
Акції [59]
Виховні масові заходи [119]
Конкурси [147]
Методична робота [13]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Наші координати
Адреса: мікрорайон 1, м. Лозова, Харківська обл., 64604

Телефон: 2-39-28
Режим роботи СЮН
Пн - Пт: 8.00 - 17.00
Сб: 9.30 - 16.00
Обідня перерва: 12.00 - 12.30
Вихідний - неділя
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України

Департамент науки і освіти Харівської обласної державної адміністрації

Відділ освіти Лозівської міської ради

Харківський обласний палац дитячої та юнацької творчості

Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді
Захист прав дитини
Національна дитяча гаряча лінія Національна гаряча лінія
«Хоча ми не зможемо врятувати усе, що хотіли б,
наша діяльність дозволить 
 зберегти хоч щось, а бездіяльність погубить все»
Пітер Скотт, засновник
Всесвітнього фонду дикої природи
 
 

Лозівська станція юних натуралістів Лозівської міської ради Харківської області – профільний позашкільний заклад, який надає додаткові знання в галузі біології та екології, здійснює навчання та виховання в позаурочний час, організує змістовне дозвілля учнів.

СЮН – одна з ланок неперервної біологічної освіти.

Заклад було засновано в 1966 році. На сьогоднішній день на СЮН працює 19 гуртків, в яких навчається 350 учнів.

Мова навчання - українська. Гуртки безкоштовні.

Умови прийому до ЛСЮН: прийом до закладу здійснюється протягом навчального року за бажанням вихованців, учнів, слухачів віком від 7 до 17 років, за згодою батьків або осіб, які їх замінюють, на безконкурсній основі.

Лозівська СЮН – заклад обмеженої доступності для навчання осіб з особливими освітніми потребами.
На СЮН працює 8 педагогів, з них – директор, методист, 6 керівників гуртків (із них 3 – сумісники).

Мета: формування екологічно-творчої культури особистості.

Основні завдання:

  • надання різнобічних глибоких знань про навколишнє середовище;
  • формування світоглядних ціннісних орієнтацій по відношенню до природи;
  • формування екологічного стилю мислення і відповідального ставлення до природи і свого здоров’я;
  • створення умов для набуття учнями умінь і досвіду вирішення екологічних проблем (насамперед на місцевому рівні);
  • залучення учнів до участі в практичній природоохоронній діяльності.

Колектив педагогів працює над методичною темою: «Створення оптимальних умов для самореалізації особистості в умовах позашкільного еколого-натуралістичного закладу».

Основні задачі для вирішення проблеми:

І. Підвищення якості змісту освіти:

  • розвиток професіоналізму педагогів, створення мотивації  і умов для їх професійного самовдосконалення;
  • створення належних умов для інноваційної діяльності, педагогічної ініціативи педагогів;
  • удосконалення педагогічної компетентності педагогів, розвиток їх творчого потенціалу, педагогічної ініціативи;
  • становлення загальнонаукової, технологічної, комунікативної компетентності учнів на основі засвоєння системи знань про природу;
  • формування в учнів прагнення й інтересу до пізнання обєктів, явищ живої природи, вироблення вмінь практичного та творчого застосування здобутих знань;
  • розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків та здібностей, задоволення інтересів і потреб;
  • використання різних форм, методів організації навчальної діяльності, орієнтованої на конкретного учня;
  • створення на занятті педагогічних ситуацій, що дають змогу кожному вихованцю виявити ініціативу, самостійність у роботі;
  • формування національних і загальнолюдських гуманістичних цінностей;
  • виховання любові до праці, забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення

ІІ. Удосконалення організації навчально-виховного процесу

  • формування у учнів позитивного ставлення до роботи в гуртках;
  • розвиток дитячого самоуправління та співуправління;
  • формування мотивації учнів до творчого самовдосконалення;
  • створення умов для диференційованого навчання;
  • створення умов для науково-дослідницької роботи;
  • створення умов для стимулювання інноваційної діяльності педагогів
  • професійно-орієнтаційна направленість роботи в гуртках

На СЮН проводиться навчально-виховна, організаційно-масова, інформаційно-методична робота.  

Робота в гуртках спрямована на створення умов для творчої самореалізації та розвитку дитини.
 
Пріоритетною в закладі є експериментально-дослідницька робота. Щорічно юні обдарування СЮН беруть участь в захисті науково-дослідницьких робіт МАН. Серед учасників захисту є переможці обласних, Всеукраїнських конкурсів.
 
Учні-вихованці, педагоги СЮН висвітлюють природоохоронну діяльність закладу в засобах масової інформації: місцевій газеті «Голос Лозівщини», Всеукраїнському молодіжному журналі «Паросток», а також презентують роботу гуртків на  місцевих телеканалах.
 
 

Організаційно-масова робота на СЮН спрямована на:

  • розвиток та становлення особистості;
  • організацію екологічно грамотного та корисного дозвілля;
  • зміцнення та підтримання фізичного та психічного здоров’я учнів;
  • формування у дітей системи знань, пов'язаних з негативним впливом шкідливих звичок на здоров'я людини;
  • сприяння згуртованості учнівського колективу;
  • підготовку вихованців до активної професійної та громадської діяльності із охорони навколишнього природного середовища;
  • виховання свідомого громадянина-патріота, активного учасника розбудови незалежної держави України;
  • формування національної самосвідомості, залучення учнів до глибинних пластів національної культури  і духовності;
  • виховання естетичних понять, смаків, оцінок та думок;
  • прищеплення і розвиток моральних почуттів, переконань, непримиримості до аморальних вчинків, порушень норм і правил культури поведінки

 

Форми проведення масових заходів:

 

  • природоохоронні акції;
  • свята;
  • екологічні аукціони;
  • інтелектуальні, ділові ігри, ігри-подорожі;
  • години спілкування;
  • виставки дитячих робіт;
  • конкурси знавців;
  • біологічні вечорниці;
  • обрядові свята;
  • театралізовані заходи;
  • розважально-пізнавальні заходи
Головний напрямок роботи – екологічне виховання, здійснюється в тісному поєднанні з іншими напрямками виховання:
  • національно-патріотичним вихованням;
  • естетичним вихованням;
  • вихованням здорового способу життя;
  • трудовим вихованням;
  • морально-правовим, превентивним вихованням
Всі ці напрямки роботи взаємопов’язані, доповнюють один одного і ставлять за мету, в кінцевому результаті, забезпечення формування у учнів високої екологічної культури та розвиток всебічно обізнаної, розвинутої особистості.
 

Інновації в роботі закладу за останні 5 років

Головне завдання інноваційної діяльності в закладі - створення умов для розвитку особистості учнів, реалізація творчого потенціалу  педагогів і вихованців на основі співробітництва, співтворчості та взаємодії, підвищення самостійності, ініціативи кожного члена колективу.
  • Переєстровані та заслухані на методичній раді  дві авторські навчальні програми для гуртків «Фітодизайнер», «Домашні улюбленці» (2015 р.)
  • Участь педагогів у фахових обласних та Всеукраїнських конкурсах   (2011 – 2016рр.)
  • Впроваджуються в навчально-виховний процес інноваційні педагогічні технології (особистісно орієнтованого навчання, групової навчальної діяльності, проблемні, проектні технології, технології створення ситуації успіху,  розвивального навчання, навчання як дослідження) – 2011 – 2016 рр.
  • Заклад підключено до мережі Інтернет (2011)

СЮН спіпрацює з:

 
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
"ПедПРЕСА" інформує
Наші акції
Підсумки природоохоронної акції "Первоцвіт"

Підсумки природоохоронної акції "Синиця"

Підсумки природоохоронної акції "Ялинка"

Підсумки природоохоронної акції "Листя в землю"

Підсумки природоохоронної акції "Первоцвіт"

Система Orphus

Лозівська станція юних натуралістів © 2018Хостинг від uCoz